amberbeen.reismee.nl

Het zit er bijna op

Het zit er al bijna op. Nog 1 weekje en dan ga ik alweer naar huis. Aan de ene kant weer fijn om in Nederland te zijn maar aan de andere kant vind ik het ontzettend jammer. Deze week heb ik 3 dagen vrij gehad en moest ik in het weekend werken. Met allebei de dagen 34 graden......


Omdat het al bijna over was wilde Emma en ik nog wat leuke dingen samen doen. De dagen die ik vrij was hebben we goed benut. Woensdag avond hebben we sushi besteld, Donderdag avond hebben we gegourmet en vrijdag avond zijn we uiteten geweest. Zeker gezellig! We hadden geluk met het weer en hebben elke avond op het balkon kunnen zitten. Aankomende week moet ik nog de laatste 4 dagen werken en dat zit het erop. wat is alles snel gegaan!

Reacties

Reacties

Nancy

Wat een mooi avontuur amber, en wat leuk dat we je avontuur mee kunnen lezen . En dan is het strakszo weer voorbij en ben je weer in Nederland.
Maar je hebt het toch maar gedaan en wat een mooie herinneringen heb je gemaakt.
Dat eet tentje zal je nog gaan missen ?
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!