amberbeen.reismee.nl

Weekend vol zon

Dit weekend zou mijn vriend Sander op visite komen maar de avond van te voren was de vlucht geannuleerd. We hebben gekeken of er nog andere opties was maar jammer genoeg waren die er niet. Dit was erg jammer!


Omdat het dat weekend prachtig weer was en mijn huisgenoot Emma ook weg was heb ik gevraagd aan Irma of ze iets wilde doen. Ik had op internet nog gekeken voor dingen die ik nog niet gedaan had en toen kwam ik Garden der Welt tegen. Dit zag er prachtig uit! Irma vond het ook leuk om daarheen te gaan. Toen we daar aankwamen zagen we dat de gondels het niet deden wat we jammer vonden maar het was een prachtig park. Nog lekker in de zon gezeten en door een dolhof gelopen.


Die zondag ben ik ook met Irma naar de Dom geweest en daar lekker op het terras in de zon gezeten.


Ondanks het slechte nieuws nog wel kunnen genieten van het mooie weer en met Irma leuke dingen kunnen doen.

Reacties

Reacties

Conny

Heerlijk om al.je avonturen te lezen meis. Gaat in het ziekenhuis ook nog steeds lekker?

Amber Been

Hoi Conny, Ja gelukkig wel. Gaat nu steeds makkelijker met de taal! Nog maar 4 dagen werken en dat zit het er allemaal weer op.

Kleine grote zus

Trots op jou! ❤️

Liesbeth kok

Super ervaring Amber!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!