amberbeen.reismee.nl

Vader op bezoek

Dit pinksterweekend kwam mijn vader op bezoek. Hij kwam vrijdag ochtend aan op het vliegveld waar ik hem heb opgehaald. Toen we naar mijn huis wilde gaan hadden we pech met het vervoer dat niet ging. Ook al kwam hij vroeg aan waren we pas 13:00 uur bij mij thuis. Maar dit mocht zeker niet de pret bederven. We zijn namelijk die dag wezen shoppen en we waren beiden goed geslaagd! We hebben geshopt bij de Mall of Berlin, Kurfürstendamm en Alexanderplatz. In de avond gegeten bij Peter Pane. 


Zaterdag zijn we naar de Markthalle gegaan. Was erg gezellig en hebben heerlijke pizza gegeten en mijn vader heeft koffie gedronken die op een speciale manier gemaakt werd. Later zijn we met de scooter naar de East Side Gallery gegaan. Vervolgens zijn we naar het Stasimuseum geweest waar we een tour hadden. Was erg interessant! deze tour duurde een uur en daarna zijn we naar de Fernsehturm ( TV toren ) gegaan waar we het mooie uitzicht hebben gewonderd met de zonsondergang. Hierna zijn we veel rond gereden op de step en waren we op gezellige plekjes terecht gekomen. Ook nog even de Brandenburger Tor in het donker gezien. 


Zondag Zijn we met een hop on hop off bus gegaan. Waar we erg veel hebben gezien. en ook nog even over een markt hebben gelopen. In de avond zijn we sanen met Emma mijn huisgenoot naar een biergarten gegaan. Deze zat achter Hauptbahnhof en was een gezellige plek waar we lekker hebben gegeten. 


Maandag was een rustige dag. Omdat het Pinksteren was, was alles dicht. We hebben besloten om de step te pakken en daarmee rond te gaan touren. We zijn eerst naar een rosengarden gegaan. Daarna naar de Siegessäule waar we naar boven gelopen waren om een mooi uitzicht te bewonderen. Nog even verder met de step gegaan en toen vloog de dag om. 


Reacties

Reacties

Bert

Was heel gezellig! Berlijn is een hele mooi stad. Ik ben blij dat je weer naar huis komt, maar ik snap dat je best wat langer zou willen blijven.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!