amberbeen.reismee.nl

Week naar huis en Nicole & Jordy op bezoek

Na mijn nachtdiensten ging ik voor een weekje naar huis. Wat was dat weer fijn. Ik ben met het vliegtuig gegaan en heb een heerlijke tijd gehad. Ik ben in dat weekje een weekend naar Texel gegaan met de volleybal vereniging Wognum waar mijn zus speelt. Ze hadden mij gevraagd om mee te gaan. Was erg gezellig en we kregen de 2e plaats op het toernooi. Ook heb ik een nieuwe tatoeage laten zetten met mijn vader en zus.


Donderdag avond ben ik weer thuis in Berlijn aangekomen. De bedoeling was dat mijn zus en haar vriend ook aan zouden komen in de avond. Ze zijn met de trein gekomen. Maar door veel pech zijn ze uiteindelijk vrijdag ochtend aangekomen.


Nog even bij geslapen in de ochtend en daarna hebben we ook veel dingen bezichtigt zoals de Brandenburger Tor, Reichstag en Holocaust monument. We zijn naar Kurfürstendamm en Alexanderplatz gegaan. Dat weekend moest ik helaas ook werken wat bekend was maar ze hebben zichzelf zeker vermaakt in de tijd dat ik aan het werk was. Na mijn werk hadden we op Alexanderplatz afgesproken waar we nog even geshopt hadden en daarna hebben we gegeten bij Peter Pane. De volgende dag gingen ze weer met de trein terug naar Nederland. Was een gezellig en leuk weekend.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!