amberbeen.reismee.nl

opa en oma

Vorige week zijn mijn opa en oma op bezoek geweest. Ze zaten op een camping in Berlijn. Zondag ochtend hebben we gezellig koffie en thee gedronken met wat lekkers erbij. We zaten heerlijk in het zonnetje te genieten. Ik moest die avond werken en omdat de trein nog steeds niet reed naar mijn werk toe wilde mijn opa en oma mij brengen. Wat was ik daar blij mee!

Maandag was ik vrij en hebben we weer gezellig samen doorgebracht. Ik heb ze mee genomen naar de bekende plekken en monumenten zoals Brandenburger tor, Reichstag, Holocaustmonument en Alexanderplatz. We zijn ook naar een joodse wijk en begraafplaats geweest in de Oranierstrasse. Erg interessant en ik had dat ook nog niet eerder gezien. We hebben daarna nog lekker gegeten bij een italiaan! Was een gezellige dag!

Reacties

Reacties

Bert

Gezellig hoor. En wat fijn dat je even gebracht werd?

Oma

Amber wij vonden het ook supergezellig. Leuk om je te zien in een vreemde stad waar je al aardig de weg weet met de metro. Grts

Tanja

Wat leuk om te lezen dat je opa en oma ook genoten hebben.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!