amberbeen.reismee.nl

Eerste bezoek

Whoop Whoop!!!! Mijn eerste bezoek gehad. Afgelopen weekend is Dounia langs gekomen. Het was super gezellig!

Dounia was donderdag tegen de avond aangekomen. Ze was met de trein gekomen. Ik heb haar opgehaald van het station en we hebben eerst haar spullen bij mijn huis gezet. Daarna hebben we lekker in het zonnetje genoten van thee en koffie met daarbij een lekker gebakje. Het was mooi weer dat weekend en daar hadden we echt geluk mee!

We hadden in de avond sushi besteld, die om eerlijk te zijn heel vies was. We hadden nog nooit zulke vieze sushi gegeten. We zaten in de community ruimte waar ze banken hadden en daar hebben we de avond gezeten.

De volgende dag zijn we naar Kurfürstendamm gegaan en daar zijn we wezen shoppen! Kurfürstendamm is de shop straat van Berlijn. In de avond hebben we lekker gegeten bij een italiaan die bij mij in de straat zit. Lekkere pasta!. In de avond toen het donker begon te worden zijn we naar de Brandenburger Tor gegaan. Wauw! wat is dat prachtig in de avond wanneer de lichten in het monument schijnen. Echt prachtig.

We zijn op zaterdag naar Alexanderplatz gegaan waar we ook de winkels hadden opgezocht. We hebben daar spullen gekocht om te picknicken. Dit hebben we later in de middag gedaan. Muffins gebakken en nog wat andere lekkere spullen meegenomen om lekker op te eten. in de avond hebben we op de scooter rondgereden en zijn we langs de Berlijnse muur, art gallery, Berlin wall en de bekende plaatjes gereden. Was erg gezellig en gaaf om te doen!

De volgende ochtend heb ik Dounia weer naar het station gebracht. Het was zeker een geslaagd weekend.

Oma en opa stoffels

Leuk om te komen. Morgen je tweede bezoek: wij. Tot morgen.

Manon

Erg leuk Amber! Wat doe je allemaal leuke dingen!