amberbeen.reismee.nl

Paasweekend

?

Ik hoop dat iedereen een leuk paasweekend heeft gehad! ik heb gehoord dat het prachtig weer was in Nederland. Meestal betekent dat bbq'n!

Hier in Berlijn was het ook prachtig weer. De zon scheen en het was windstil. Hier heb ik zeker profijt van gehad. Samen met Irma ben ik zaterdag naar het Jüdische museum geweest. En daarna zijn we naar de winkelstraat van Berlijn geweest ( kurfürstendamm ). Het museum was interessant maar niet wat we verwacht hadden. Het ging echt over het joodse cultuur maar er was ook veel kunst. De kunst trok ons allebei niet erg. In kurfürstendamm was het ook zeker leuk! Ik ben van het shoppen. Later die avond hebben we nog lekker gegeten bij een Italiaans restaurantje dat heerlijke huisgemaakte tiramisu had.

Zondag wilde we meer zien van Berlijn. We hebben met een bus de "hop on hop off" tour gedaan. We hebben veel gezien! We hebben genoten van de zon die op ons gezicht scheen in de bus en hebben lekker konden rondkijken.

op 2e paasdag heb ik niet zoveel gedaan. Wel heb ik eindelijk een OV-kaart die geldig is voor een maand! Hier in Duitsland zijn ze nog niet zo modern als in Nederland en gaat alles nog met kaartjes die je moet kopen.

( Er staan ook weer nieuwe foto's op! )


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!