amberbeen.reismee.nl

Klaar met de taalcursus!

Deze week de laatste week van de taalcursus gehad! Wat kan ik jullie vertellen dat ik blij ben dat het over is. Ik heb er wel veel van geleerd. Ik kan nu bijna alles verstaan als iemand Duits spreekt. Op het verpleegkundig gedeelte weet ik nu ook veel termen en benamingen in het Duits.

Ik heb nu contact met iemand van de taalcursus. Haar naam is Irma. Zaterdag zijn we gezellig naar de Ikea geweest en nog een paar kleding winkels. Erg gezellig!

Maandag begin ik dan eindelijk in het ziekenhuis! Ik vind het erg spannend maar ik heb er vooral veel zin in. Ik moet er om 8:00 uur zijn. Ik ben vooral benieuwd naar de dienst tijden. Ik hoor nu veel om mij heen dat de ochtend dienst niet om 7:00 uur begint maar om 6:00 uur. Ik ga het zien. Ik heb er zin in!


Reacties

Reacties

Jan

Je hebt het geweldig gedaan met die Duitse taal. Staat prima op je cv. Leuk dat je er ook kennis met andere cursisten hebt gemaakt. En dan gaat het maandag beginnen. Spannend. Veel succes.

Manon

Weer zo'n leuk bericht. Je bent goed bezig Amber. Veel succes maandag!

Con

Veel succes met je 1e ziekenhuisdienst morgen. Xxx

Bert

Klasse dame! Heel goed bezig. Succes morgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!