amberbeen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Op deze manier wil ik jullie op de hoogte brengen van mijn mooie ervaring in Berlijn.

Vanuit school heb ik de kans gekregen om stage te lopen in het buitenland. Dit is uiteindelijke Berlijn geworden. Ik ga stage lopen in het Helios Busch ziekenhuis. Ik begin met een 2 weken taalcursus.

Ik ga verblijven in een studenten gebouw ( Klara-Franke-Straße ). Ik heb daar een eigen slaapkamer maar ik zal de badkamer en keuken delen met 1 kamergenoot.

Ik hoop hier mooie verhalen met jullie te kunnen delen!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Amber

Reacties

Reacties

Belinda

Hoi Amber,
Ik wens je heel veel succes en dat je mooie ervaringen op kan doen.
Leuk om je te volgen.
Groetjes Belinda

Liesbeth Karel

Hoi Amber, leuk om je te volgen bij je ervaringen in het buitenland. Veel plezier en succes met je stage.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!